maandag 30 december 2013

Heeii

Heeii,

Dit is dus mijn eerste bericht op mijn blogg!
Ik ga jullie eerst wat vertellen over wie ik ben.
Nou ik ben dus Sanne en heb op 21 september 2013 op instagram een eigen fashion account gemaakt, @real_fashion_love .
Op dit moment heb ik ongeveer zo'n 900 followers yeah! 
Ik vond het nu wel tijd worden om ook maar te gaan bloggen want ik wil heel graag mijn ideeën en mijn mening delen over fashion.
Binnen kort, begin 2014, heb ik op youtube ook een eigen kanaal.
Hier in ga ik jullie proberen tips and trics te geven voor je eigen perfect match outfit!
Maar ik ga niet alleen over kleren bloggen hoor :), ook ga ik proberen jullie leuke tips and trics te geven voor nailart and hair!

Veel plezier met lezen van mijn blogg en please follow me on Instagram :)
Heb je nog vragen plaats die dan bij reactie of mail naar realfashionlove@gmail.com

Kisses x

3 opmerkingen:

  1. Heei, x super leuk! Ook je youtube account, xx @Noor_xkus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey bby leuke blog, holy ik zie ariana en een onesie brb ily ♡

    BeantwoordenVerwijderen