woensdag 23 juli 2014

Wat te doen at Home

Wat te doen at Home

HejHej sweet peoples. Blijf je deze vakantie thuis? Of verveel je gigantisch? Geen paniek er zijn nog genoeg dingen die je kunt doen. En wat ook nog in de buurt is.



Afspreken met vrienden
Het is natuurlijk super gezellig om een slaapparty te houden met je vrienden of gewoon samen een middagje iets doen. Het is natuurlijk wel handig als je vrienden ook thuis zijn.


Winkelen
Winkelen... Wat kan ik daar nog over zeggen. Je bent er de hele dag zoet mee en je kledingkast wordt ook weer lekker gevuld mee. Alleen je portomonee is er misschien niet super blij mee.

Koken
Je kan natuurlijk ook iets koken, baken of in elkaar frunikken. Zoals lekker verkoelende shake´s, ice tea´s of milkshakes.

Strand
Zelf ben ik echt helemaal verliefd op het strand. Neem even een lekkere frisse duik in het koude zeewater en eet een lekker ijsje op het strand. Maar woon je niet in de buurt van het strand? Je kan altijd gewoon naar een openluchtzwembad gaan of naar een meertje. Neem een picknickmand mee en een strandbal en dan genieten maar.


Uitjes
Als het niet al te warm is kan je natuurlijk ook naar een pretpark, dierentuin of museum gaan. Vaak zijn er op internet aanbiedingen te vinden om voordelig verschillende uitjes te doen. Vaak is dat inclusief vervoer (trein of bus). http://www.ns.nl/reizigers/acties-en-uitjes

DIY
Ben je even in een lekkere creatieve bui? Je kan altijd op internet, youtube of ergens anders leuke DIY's vinden. Op mijn blog heb ik er ook een paar:



Evenementen
Je kan ook naar leuke evenementen gaan of festivals. Sommig zijn gratis en voor andere moet je wel entree betalen. Op deze site: http://www.evenementkalender.nl/ kan je allerlei leuke dingen vinden die je in jou omgeving kunt doen.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. En het leuk vonden om te lezen. Ik wens jullie een prettige vakantie toe!


Good Luck and Kisses x

Bron foto´s Tumblr, Tumblr, Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten