donderdag 18 september 2014

Review Spark of Hammam Organic Fresh Eucalyptus & Rosemary

Review Spark of Hammam Organic Fresh Eucalyptus & Rosemary


HejHej sweet peoples. Ik had al eens eerder een review geschreven over een aantal Rituals... producten ( http://realfashionlove.blogspot.nl/2014/07/sun-protection-rituals.html ). Ik ben echt een lief hebber van Rituals... dus daarom nu nog een review over een Rituals... product. Dit product komt uit de Hammam lijn wat echt mijn favorieten lijn is. 


Spark of Hammam Organic Fresh Eucalyptus & Rosemary is een heerlijk verfrissende body lotion die snel door de huid wordt opgenomen. Hij zorgt er op een simpele manier er voor om je te beschermen en te hydrateren. Dat is natuurlijk super handig en fijn! Door dat de bodylotion is gemaakt met Aromatisch Eucalyptus geeft hij een extra stimulerende werking op je huid. De rozemarijn die er aan toe gevoegd is staat bekend om zijn revitaliserende werking.  


Na het douche smeer je je heerlijk in met deze bodylotion en je merkt al snel het resultaat. Breng het dagelijks licht masserend aan op de huid voor een optimaal gevoel. De geur zal je weer helemaal tot rust brengen.

Zelf gebruik ik deze bodylotion bijna elke dag. Het jammere is dat er nog geen geur-comuters bestaan (aldus zover ik weet) anders had ik jullie de heerlijke geur laten ruiken. Dat is eigenlijk één van de grootste redenen dat ik van de Hammam lijn houd. De geur brengt je weer helemaal tot rust en de producten werken echt goed op de huid. Een zekere aanrader dus!

Ingredienten: AQUA/WATER, GLYCERIN, HYDROGENATED POLYDECENE, DICAPRYLYL ETHER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, CYCLOPENTASILOXANE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, DIMETHICONE, BENZYL ALCOHOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CARBOMER, XANTHAN GUM, ALCOHOL, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, SODIUM HYDROXIDE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, EUCALYPTUS GLOBULUS (EUCALYPTUS) LEAF EXTRACT, CINNAMYL ALCOHOL

250 ML verkrijgbaar bij Rituals... voor 12,50


Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten