maandag 29 september 2014

TFIOS TAG

TFIOS TAG

HejHej sweet peoples.
Vandaag heb ik een TAG voor jullie. Ik heb deze TAG een beetje zelf verzonnen, ik zag er eentje op youtube staan maar ik vond hem niet zo leuk dus ik dacht ik maak er gewoon zelf eentje. Deze TAG noem de ik de "TFIOS TAG" en ja het gaat over de "The Falt In Our Stars" (In het Nederlands "Een Weeffout In Onze Sterren". En als je het zelf ook leuk vind kun je natuurlijk zelf ook deze TAG doen. Zo let's get start!

1, Hoe vaak heb je het boek gelezen en de film gezien?
Ik heb het boek drie keer gelezen en de film heb ik thuis één keer gezien maar ik wil hem nog vaker zien.

2, Heb je het geleend of gekocht?
Ik heb hem afgelopen zomer geleend van één van mijn beste vriendinnen.

3, Hoe lang deed je erover om hem voor de eerste keer uit te lezen?
Ik deed er precies twee dagen over.

4, Wat vond je van de film?
Ik vond de film erg mooi en er zat ook goede humor in. Ik vond de manier waarop er gefilmd werd erg prettig en de special effects van b.v. het sms'en vond ik erg leuk gedaan en bedacht.
 5, Welke verschillen vind je het grootst tussen het boek en de film?
Ik vond eigenlijk niet dat er erg veel verschillen te zien waren. Ik had het me precies zo voor gesteld toen ik het boek las.

6, Snap je de happening rond om het boek en de film?
Ja, eerst had ik zo van hmm oké maar naar dat ik hoorde over hoe het boek een beetje ging raakte ik al erg snel geïnteresseerd. En na dat ik het boek had uitgelezen snapte ik het helemaal.


7, Wat waren je verwachting van het boek en de film na de "TFIOS" uitbraak?
Ik had van het boek erg hoge verwachting omdat iedereen het er steeds over had. Gelukkig voldeed het boek helemaal aan mijn verwachtingen. Van de film waren mijn verwachtingen ook hoog maar ik vond hem zelfs nog beter dan verwacht.

8, Wie is je favoriete karakter in het boek?
IK vind zo wel Hazel als Augustus even leuk. Beide hebben ze een mooi levensbeeld.


9, Wie is je favoriete karakter in de film?
Hmm ik vind Augustus echt wel een heer en hij is ook echt giga knap. Ja, ik denk dat ik Augustus we het leukste vind ook vanwegen zijn humor en charmens.

10, Welk stuk raakte je het aller meeste?
Vooral op de minder prettige delen van zowel het boek als de film.

11, Heb je gehuild en gelachen bij het boek en de film?
Toen ik het boek las zat ik al die keren helemaal te janken. En tijdens de film kon ik mij tranen ook niet bedwingen. Maar natuurlijk heb ik bij beide ook erg gelachen.


12, Wat zou jij doen als je Hazel was?
Uhm dat zou ik niet echt weten. Ik zou genieten van het leven en van het hier en nu.

12, Zou je zelf met Augustus Waters daten?
JAHAA duhh natuurlijk! Hij is een echte gentleman en hallo hij ziet er niet verkeerd uit hoor hahaha!

13, Heb je ook anderen boeken van John Green gelezen?
Nee nog niet, maar ik wil zeker nog veel meer boeken lezen! Ik vind John Green een erg goede schrijver en hij kan goed zijn verhaal op papier zetten dat vind ik erg mooi. Ik vind de manier waar hij op schrijft erg mooi. Het taalgebruik die hij gebruikt is ook erg mooi en volwassen vind ik en dat vind ik zelf erg fijn.

Good Luck and Kisses x

Bronnen foto's: Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten