woensdag 10 september 2014

What I'd like for Fall and Winter

What I'd for Fall and Winter

HejHej sweet peoples. Dit is een soort van verlanglijstje met dingen die ik wel graag zou willen hebben en waar ik voor spaar. Ik denk dat elk meisje/vrouw (jongen/man misschien ook) het wel kent, het geld is op. Soms moet je je afvragen of je het wel echt nodig hebt. Zoja? Maar het geld is op? Uhm sparen dan maar en kijken of je het ergens kan vinden voor een goedkopere prijs. Soms kun je het beste wachten tot de Sale er is. Maar kan jij niet zo lang wachten? Zoek dan op webshops of je ergens precies het zelfde kan scoren voor een goedkopere prijs. Ik laat nu een paar dingen zien die op mijn lijstje staan die ik wel zou willen hebben. Sorry voor de mensen die dit misschien arrogant vinden overkomen en die denken van "Ja je hebt al zoveel en blabla.." Uhm ik mag dromen en er een beetje leuk uit zien ook. Haha soms mag je wel iets leuks voor jezelf kopen.

Bowler Hat
Ik wil al erg lang zo'n hoedje. Super leuk en doet me denken aan Charlie Chaplin. Ik had al vaak foto's op o.a. Tumblr gezien. Ik weet dat ze verkrijgbaar zijn bij o.a. H&M voor 9,99 euro maar steeds als ik daar ben hangen ze er niet of is de maat die ik nodig heb er niet.



Oversized Sweater
Ik ben echt verliefd op oversized kleding en dan zeker sweaters! Ik ben al een tijdje opzoek naar wollen oversized sweaters met lichte pastel kleuren.


Lace
ILOVE LACE! Kant maakt alles lief en cute. En dit zal zeker een trend worden aan komen de herfst en winter. Als je in mijn kast kijkt zul je wel wat kanten truitjes en topjes zien, maar sommigen zijn meer iets voor de zomer. Op Tumblr heb ik erg veel leuke shirtjes, blouse, tops en truien gezien met kant die echt heel erg leuk zijn.




Peplum Top
Laatst heb ik er al eentje gekocht bij de H&M maar ja aan één heb ik eigenlijk niet genoeg (ohh wat erg ben ik :P ). Ik hou echt van dit soort topjes en shirts. Ze leggen voornamelijk het accent erg op je taille en zelf ben ik wel een heeeeeeel klein beetje trots op mijn taille (heel klein beetje heé!).



Collar
Of te wel Peter Pan kraagjes. Als je "Zoella" kijkt op youtube heb je ze vast al vaak zien langs komen. Leuke shirtjes met een super schattig kraagje. Zelf heb ik 2 topjes met zo'n kraagje maar nu ben ik ook opzoek naar een paar basic kleuren of met extreem veel bloemetjes. en met kant.



Skater Skirt
Ik ben een echt rokjes meisje. Ik ben dol op rokjes en jurkjes. Het zit zo comfortabel en staat altijd erg leuk. Het aller leukste vind ik skater skirts. Zelf zou ik er graag nog één willen in een pastelkleurige kleur.



Backpack
Ik weet niet hoe deze tassen pressies heten maar ik vind ze echt super lief! Ik ben alleen heel erg bang dat als ik ze voor school zal gebruiken hij binnen de korstte keren zal scheuren en dat vind ik dan erg zonden.


Marc Jacobs Daisy Parfum
Flesjes zijn leuk en de geurtjes helemaal! Ik ben gek op de Daisy lijn van Marc Jacobs. Alleen het jammere? Deze leuke en lekker ruikende geurtjes zijn niet al te goedkoop. In Nederland betaal je rond de 50 euro voor een klein flesje! Maar als je de grens over gaat naar Duitsland zijn ze daar veel goed koper. Soms bijna de helft van de prijs! Dit komt omdat de meeste beauty producten en parfums in Duitsland worden gemaakt. Dus hier een tip voor als je parfum, beauty producten, shampoos en nog veel meer wilt kopen: Als alles echt helemaal of bijna op is ga dan voor een dagje naar Duitsland. De Müller is daar de meest bekende en naar mijn mening uit de beste drogisterij in heel Duitsland. In elke stad is er wel bijna één te vinden. Bijna alles scheelt hier de helft van de prijs. En na het inslaan van je voorraat bewaar je bonnetje goed! Deze is handig voor de volgende keer als je weer spullen gaat kopen bij de Müller. Je krijgt namelijk met je bonnetje een bepaald bedrag korting, dat is nou ook weer mooi mee genomen.



Dit waren een paar dingen die ik erg leuk vind en waar voor ik spaar en waar ik naar opzoek ben. Soms moet je keuzes maken zoals ik al zei tussen wat je wel zou willen en wat je echt nodig hebt. Dit zijn eigenlijk voornamelijk dingen die ik wel zou willen hebben maar als ik het bijvoorbeeld niet kan vinden of als het te duur is lig ik er echt geen nachten van wakker :).

Good Luck and Kisses x

Bronnen van de foto's Tumblr & Pinterest



Geen opmerkingen:

Een reactie posten