donderdag 27 november 2014

Back to the 80's and 90's

HejHej sweetpeoples. Afgelopen zaterdag had ik een OOTD online gezet. Zoals je misschien al had opgemerkt is het een beetje in de jare 80/90 style. En daar gaat dit artikel juist over. We are going back to the 80's and 90's!




Zelf vind ik momenteel de modewereld er niet heel erg vooropuitlopen. Het is meer het verleden verbeteren. Maar daar heb ik helemaal geen problemen mee, ik vind het juist leuk. Ik behandel 7 kledingstukken die in de tijd van toen je moeder jong was helemaal hot waren en nu weer helemaal hot zijn!



Bandana
Zelf vind ik bandana´s echt helemaal geweldig! Ik draag ze zelf niet zo erg veel maar ben dit wel weer van plan om te doen.


(Oversized) Denim Jacket
Ja, ja en nog eens JAAAAAH. Ik ben er gek op, oversized of niet ik hou van Denim Jackets. Daarom is mijn Denim Jacket ook een van mijn favoriete kledingartikelen in mijn kleding kast.

(Tattoo) Chooker Necklace
Ik moest hier zelf erg aan wennen. Ik heb zelf een klein chookernecklace met een klavertje vier eraan, maar een een ketting met een tattoo patroon had ik nog nooit van gehoord. Eerst dacht ik zo van hmm keykey. Maar eigenlijk zijn ze super leuk!

Ripped Jeans
Natuurlijk ook de Mom Jeans en de Highwaisted Jeans komen ook uit deze tijden. Maar de Ripped Jeans zeker! Vooral momenteel zie je erg veel jeans met uitgescheurde stukken.

Scrunchie
Ik dacht zelf eerst '' Is dat niet voor Turnen?''. Maar eigenlijk vind ik ze nu wel erg leuk. Ik weet alleen niet of het mijn haar kan houden. Wat vind jij ervan?

Croptop
Nog zo'n kledingartikel dat ik helemaal geweldig vind. Jahoor croptops waren al jaren geleden een grote hit maar sinds ongeveer een jaar zijn ze weer terug van weg geweest. Thankyou Fashion world!

Jelly Boots
Hahaha toen ik dit zag moest ik meteen aan mijn eigen jeugd denken. Ik droeg deze schoentjes altijd als ik dan ging spelen in de zee. Ze zaten altijd best wel comfortabel alleen gaven niet zo heel erg veel steun bij mij.


Good Luck and Kisses x


Photo´s re from Tumblr, Pintrest and Weheartit










3 opmerkingen:

  1. Heel leuk artikel sanne! Precies de dingetjes die ik heel tof vind :-)
    Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw dankjewel! Ja ik vind ze zelf ook allemaal echt helemaal geweldig! Liefs x

      Verwijderen
  2. Ahh, wat leuk om te zien zo! Dat 'turn elastiek' blijft best zitten hoor, gewoon eerst een gewoon elastiekje gebruiken en dan die grote erom heen ;)

    BeantwoordenVerwijderen