zaterdag 11 januari 2014

Own Fashion and Hair 11'01'14

Own Fashion and Hair 11'01'14

Heii, vandaag laat ik jullie mijn outfit zien die ik deze dag draag en ik show jullie hoe mijn haar zit.We beginnen eerst met mijn outfit :)

Mijn broek.
Ik draag een donkergroene broek legging van de Vero Moda. Deze kleur is super mooi en ook helemaal in. Ik heb deze broek voor maar 5 euro gekocht! Dat is gewoon helemaal niets, en hij zit ook nog super lekker! Je kan er veel verschillende dingen op dragen, zo kun je bijvoorbeeld deze kleur leuk combineren met een lichtroze topje of een beetje oudroze. 

Mijn trui.
Misschien klinkt het super raar maar deze oversized sweater komt van de mannen afdeling. Echt waar hihihi. Hij is van de Divided bij de H&M en koste 7 euro. Hij zit super lekker en is ook nog eens super warm. Hihihi het maakt niet uit dat die van de mannen afdeling is. Zou het jou zijn opgevallen? Het is echt niet raar om een keertje een kijkje te wagen bij de mannen afdeling dus doe het gerust een keertje :)

Mijn Schoenen.
Dit zijn nep Timberlands maar ze zitten net zo lekker. Ze zijn van het merk Hobb's en kosten bij de Nelson schoenenwinkel 79,95 euro. Ze zijn super stevig en gaan bijna niet kapot. Als er een krasje op zit kan je die zo weg halen want deze schoenen zijn gemaakt van echt leer.

Mijn haar.
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel mee gedaan. Ik was mijn haar om de 3 dagen met Andrélon, Want anders wordt het haar erg vet als je je haar te vaak of te weinig wast. Ik heb mijn haar goed gekamd en lekker los gelaten. Ik heb mijn voorste lokken losjes vast gemaakt met schuifspeldjes en in het midden heb ik een zwarte strikjes speldje gedaan. Dit zwarte strikje is gemaakt van kant en is in een 3 pak te koop bij de Primark voor maar 1,50 euro.

Good luck and Kisses 


4 opmerkingen:

  1. Je hebt zelf niet echt "style" he ����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem, jij bent echt super gemeen ze heeft wel een eigen hoe durf je zo tegen iemand te praten jij hebt geen eigen style.
    Je bent een super erge egoïst en ik weet niet hoor maar volgens mij ben jij gewoon super jaloers op haar en heb je zelf niet eens een eigen style!!! en je moet gewoon je bek houden!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sanne je bent echt geweldig en een schatje volg je insta ook en je bent super lief xxxxxx Risanne

    BeantwoordenVerwijderen