zondag 19 januari 2014

Fashion of the day

Fashion of the day

Hej Hej lieve mensjes,
Vandaag ga ik jullie weer mijn Fashion of the day showen! 
Deze outfit is eigenlijk super simpel maar toch erg lief. Ik draag een basic licht roze hemdje, verkrijgbaar bij de H&M voor 4,95 euro. Ik ben helemaal weg van dit soort hemdjes. Je kan ze overal onder dragen en je hebt ze in allerlei verschillende kleuren, en de qualiteid is ook nog eens super goed! Het rokje dat ik draag is een soort skater skirt gemaakt van kant. Hij is gebroken wit en heeft een elastieken band aan de boven kant. Hij komt van de Divided afdeling bij de H&M. Hij koste eerst 14,95 maar er is nu sale bij de H&M en nu koste dit super lieve rokje maar 7 euro! Dus ik zou snel eventjes een kijkje wagen! Onder mijn rokje draag ik een baby blauwe legging. Deze heb ik gekocht bij de V&D en kost 5 euro, de qualiteit is zeer goed en hij is 40 den dus niet al te dun.
Bij deze outfit draag ik een simpel kralen armbanden setje van de SIX. Het zijn 4 verschillende kralen armbandjes aan elkaar gemaakt met een klein wit strikje. Dit snoezige armbanden setje kost 4,95 euro. De tas die ik in mijn handen heb past super goed bij deze outfit en is ook super handig. Hier kan je bijvoorbeeld je make-up, portemonnee en mobiel in kwijt voor als je ergens heen gaat. Ik heb deze tas besteld op www.jwlz-webshop.nl en koste 69,99 euro. Dat klinkt heel erg duur maar de qualiteit is super goed en de tas hengsels zijn ook super sterk.
Onder deze outfit draag ik simpele all stars. Dit zijn geen echte maar namaak van de Scapino. Ze zijn licht roze en zitten super lekker. Ze kosten maar 12,99 euro. Zelf heb ik de witte veters die er oorspronkelijk in zitten er uit gehaald en heb ik ronde licht roze veters in gedaan.
De ketting die ik draag is een grote kraag ketting. Hij is van metaal en lijkt erg op kant. De kleur van de ketting is blauw. Deze leuke ketting is verkrijgbaar bij HEMA voor maar 12,99 euro. Zoals je op deze foto ziet draag ik hier een andere trui. Deze wollen trui is van de Divided afdeling bij de H&M. Deze wollen trui is heel licht roze en prikt een klein beetje maar daar wen je wel aan. Hij kost 10 euro.
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geïnspireerd met mijn eigen Fashion. 
Good Luck and Kisses










4 opmerkingen:

  1. Waar kan je dat rokje op de site vinden. Vind hem namelijk te schatting.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi hij is ook wel erg schattig hea. Je kan het best kijken bij de Sale en anders kan je even kijken in de H&M store's Good Luck and Kisses

      Verwijderen
    2. Dankje wel ga ik zeker doen. Had je die skaterdress ook ergens op de site gezien die wil ik namellijk erg graag.

      Verwijderen
    3. Geen probleem. Ik weet nieet heel zeker of de skater dress nog verkrijgbaar is. Je kan een gokje wage en kijken op de site bij de sale. Kisses

      Verwijderen