donderdag 23 januari 2014

Beauty of the day

Beauty of the day 

Hej Hej sweet peoples,
Vandaag ga ik jullie vertellen over wat ik aan beauty producten gebruik op een normalen schooldag. 

Na dat ik wakker ben geworden, gedoucht en mijn kleren heb aangetrokken begin ik met mijn gezicht te reinigen. Elke dag voor dat ik ga slapen haal ik mijn make-up er af maar soms blijft er toch noch wat resten make-up achter. Die haal ik er dan af met de oogmake-up reinigingslotion van NIVEA. Deze remover verwijderd mild oogmake-up en verzorgd ook nog de wimpers. En het beschermt en hydrateerd de gevoelige huid rond de ogen. De oogmake-up reiningslotion van NIVEA is te koop bij de plaatselijke drogisterijen voor 4,99 euro. Tip voor contactlens dragers! Haal eerst de overtollige make-up resten weg en doe vervolgens pas je lenzen in.Na dat alle make-up resten zijn verdwenen smeer ik mijn gezicht in met een huid crème van My skin mattifying van Essence. Deze crème geeft je huid 12 uur lang een mooi matt-effect en ruikt ook super lekker lychee en blauwe druif. Te koop bij de plaatselijke drogisterijen voor 2 euro.

Ik laat vervolgens even de crème inwerken en begin met mijn haar. Meestal slaap ik met een vlecht in zo gaat mijn haar niet al te erg klitten. Ik kam eerst mijn haar door met een borstel en daarna spuit ik wat Oil&care anti-klit spray van Andrélon in mijn haar. Voor meer informatie over deze anti-klit spray kun je even kijken bij mijn blog 3 cheap must haves. Na dat ik weer mijn haar heb gekamd gooi ik mijn lokken naar voren en spuit ik wat perfecte krul booster spray van Andrélon in mijn haar. Spuit de spray gelijkmatig over je lokken en knijp je krullen mooi in vorm. En tada je haar heeft heel veel volume en je krullen zien er weer prachtig uit! Te koop bij de plaatselijke drogisterijen voor 4,79 euro. Na dat ik mijn haar mooi in model zit pak ik een strikje en zet daarmee mijn vorste lokken achter van mijn haar naar achter. Zelf ben ik echt helemaal verslaafd aan strikjes! Ik draag ze altijd, zelfs als ik ga sporten. Te koop bij o.a. de Primark voor 1,50 euro (per 3 verpakt).

Na mijn haar begin ik met mijn make-up. Eerst doe ik wat STCY natural concealer van Essence onder mijn ogen. Zelf heb ik een vrij bleken huid dus gebruik nummer 01 soft beige concealer. Te koop bij de plaatselijke drogisterijen voor 1,99 euro.  Deze smeer ik vervolgens uit met een speciale foundation kwast waar mee je super goed bijvoorbeeld je foundation of je concealer mee uit kan smeren. Te koop bij o.a. HEMA voor 3,49 euro. Vervolgens breng ik een dun laagje eyeliner aan boven op mijn oogleden. De eyeliner die ik gebruik is zwart en kostte 2,49 euro bij de HEMA. Na dat mijn eyeliner goed droog is doe ik mijn mascara op. Van nature heb ik al best lagen wimpers maar om ze nog langer te laten lijken gebruik ik de 2000 calorie dramatic look van Maxfactor. Deze mascara geeft je wimpers maar liefst 300% meer volume! Ik heb deze super goede mascara gekocht bij de Etos in de aanbieding voor 5 euro. Een echte aanrader! Om alles af te maken verzorg ik mijn lippen met Hydrate Baby lips. Voor meer informatie over deze geweldige baby lips kan je kijken bij mijn blog 3 cheap must haves.

Nou zo ziet dus mijn beauty stappenplan er uit voor dat ik naar school ga.

Good luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten