zondag 26 januari 2014

Printing Spring 2014

Printing Spring 2014

Hej Hej sweet peoples,

Van 17 januari tot 27 januari 2014 is de Amsterdam Fashionweek! Ik wilde daar zo graag heen en ik zou ook gaan op 25 januari 2014 maar door een klein ongevalletje kon ik niet :'( . Super balen natuurlijk! Gelukkig heb ik wel wat filmpjes kunnen bekijken. Zelf ben ik helemaal fan van de kleding collectie van L.Rousseau Capsule. Deze ontwerper gebruikt veel printjes in zijn collectie en daarom ga ik jullie vandaag iets vertellen over 3 super leuke printjes die helemaal de trend worden met het voorjaar van 2014. 

Flowers
Bloemetje hier bloemetje daar, de bloemen print verdwijnt nooit! Deze print is ondertussen uitgeroepen tot de klassieker. Super fleurig en super leuk, past dus helemaal bij het voorjaar. 
Deze fleurige tricot trop met leuke flower print is te koop bij de H&M voor 12,95 euro.

Arty-farty
De nieuwkomer van 2014! Een super leuke drukke print. Het is echt net een super vrolijk kunstwerk. Zelf moets ik eerst wel even wennen aan deze drukke print maar nu vind ik hem eigenlijk wel erg leuk!
 Deze super leuke MUKA 2/4 top vind ik zelf echt helemaal geweldig! Te koop bij de VeroModa voor 24,95 euro.

Text Print
Deze print was in 2013 al een gigantisch grote hit en dat zal ook voorlopig wel eventjes blijven. De teksten die soms op de kleren staan zijn soms ook nog eens super inspirerend en mooi.
Dit leuke zwart/wit sweater is sportief maar de tekst is ook nog eens mooi. Te koop bij de H&M voor 9,95 euro.

Good luck and Kisses

P.s. Je kan me ook volgen op Twitter, Ik tweet dan voornamelijk Life style. Dus als je geïnteresseerd bent follow dan @SanneBoekholt? Follow me on twitter and follow my bloggg and follow me on Instagram @real_fashion_love x






Geen opmerkingen:

Een reactie posten