zaterdag 8 februari 2014

Busy Times

Busy times
HejHej sweet peoples,
Sorrrryyyyy dat het zo lang weer even duurde maar ik ben momenteel erg druk. Ik ben namelijk druk bezig met mijn love life, school life, bedrijfje en ik ben erg druk bezig met dingen te verzinnen voor mijn youtube kanaal die al bijna klaar is. Binnen kort ga ik ook beginnen met filmen! Als jullie nog leuke ideeën hebben hoor ik dat graag! Ik hoop dat jullie met veel plezier naar mijn filmpjes zullen kijken. Ik ga ook proberen om zoveel mogelijk tips te geven.

Maar even een andere zaak hahaha. Samen met mijn vader heb ik een klein bedrijfje gestart genaamd RealFashionLove. Ik verkoop met mijn bedrijfje allerlei sieraden. Ik krijg binnenkort (Gelukkig) weer mijn nieuwe lading sieraden binnen! Zoooo happy! Ik krijg o.a. super lieve kleine kettinkjes met een strikje en een nep kristalletje binnen, Ik ga hier natuurlijk ook uitgebreid over bloggen. Al een beetje nieuwsgierig geworden? Als je interesse hebt mail dan naar realfashionlove@gmail.com 

Good Luck and Kisses


Geen opmerkingen:

Een reactie posten