zaterdag 29 maart 2014

Ootd 29'03'14

Ootd 29'03'14

HejHej sweet peoples,
Super sorry maar er zal deze week geen filmpje verschijnen ik ben namelijk ziek en verkouden. Maar ik heb wel een blog voor jullie in petto! Aangezien het nu lente is heb ik ook maar een nieuwe jas gekocht. Deze heb ik gekocht van de bonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Maar deze blog gaat niet alleen maar over mijn jas hoor hahaha :). Het gaat natuurlijk over de hele outfit. Have fun.

Jack
Nou dit is dus die jas. Het is een parka jas voor in het voorjaar. Ik heb hem in de kleur leger groen/donkergroen gekocht. Hij is ook in ander kleuren verkrijgbaar o.a. zwart. Ik heb hem expres een maatje groter genomen zodat ik hem volgend jaar ook nog aan kan. En deze jas kan je super goed met van alles combineren. Ik ben echt dol blij met deze jas.
Bell parka pc, Vero Moda, 29,95 euro


Top
Ik heb hem wel eens laten zien in één van mijn filmpjes (https://www.youtube.com/watch?v=MMt4U8In2TQ) en nog steeds ben ik helemaal verliefd op deze blouse/top. Ik hou echt heel erg van de bloemen print, het is zo vrolijk en past echt bij het voorjaar. En aangezien bloemen print helemaal in de mode is, maakt het hem nog leuker.
Flower top, Primark, 7 euro

Higwaist Legging
Deze broek is eigenlijk mijn favoriete broek. Het is een legging soort maar dan veel dikker en steviger met denim print. Hij zit super lekker en de ritjes op de voorkant vind ik super cute. Het is een Highwaist dus op de achterkant van de broek zit een rits die dezelfde kleur goud heeft als de ritjes aan de voor kant. Deze broeken (maar dan zonder ritjes aan de voor kant) zijn nu in de aanbieding bij Pieces. Het is nu 2 voor 49,95 van plaats één voor 34,95 euro.
Funky Highwaist legging, Vero Moda, 34,95 euro

Shoes
Deze nep Vens heb ik gekocht bij de Primark in Zoetermeer. Ik had ze eigenlijk alleen nodig voor onder een jurkje maar nu draag ik ze uit eindelijk toch heel vaak. Ik had verwacht dat de qualiteit niet zo goed zou zijn maar het tegendeel is bewezen. Ik heb ze nu al drie maanden en ze zijn nog steeds niet kapot. En ze lopen ook nog eens super lekker en dat is natuurlijk wel belangrijk. De schoenen vielen bij mij wel wat aan de kleine kant dus ik moest ze wel een maatje groter kopen. Je hebt deze leuke schoenen ook met allemaal printjes maar dan zijn ze wel iets duurder namelijk rond de 8 euro. De witte en de zwarte zijn 3 euro.
Nep Vens black, Primark, 3 euro
Good Luck and Kisses x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten