donderdag 27 maart 2014

Bhirtday Stuffff

Bhirtday Stuffff

HejHej sweet peoples,
Sorry dat ik de laatste tijd geen filmpjes en blogs heb gepost, ECHT SORRRYYYYY. Maar ik ben deze komende tijd heel erg druk met voornamelijk school.

Afgelopen zondag 23'03'14 was mijn bhirtday! En vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal o.a. heb gekregen.

UGG
Deze super leuke halve UGGs in de kleur licht bruin heb ik 2de hands gekregen dus ik weet niet hoe duur en waar ze vandaan komen. Ik ga ze zeker voor volgend jaar gebruiken want aangezien de winter voor bij is (Finally) en de lente is begonnen (Jeeeej) laat ik deze leukerds even in de kast staan.

Bag
Finally I've this perfect bag! Ik zag hem al heel lang staan bij de H&M en wilde hem zo graag hebben en nu heb ik hem eindelijk! Hij is verkrijgbaar in twee kleuren (Black and Grey). De hengels zijn super sterk en mijn boeken pas er ook nog eens in! De afmeting van de tas is 32x33 cm.
H&M 29,95 euro

Our Moment
AAAAHHH toen ik dit cadeautje open maakte en zag dat het Our Moment was (het luchtje van One Direction) ging ik helemaal uit mijn dak. Hij ruikt super lekker en de fles en dop zijn ook nog eens super cute!
30 ml, Douglas 29,95 euro

Zwitsal
Jumm deze mini body lotion is echt één van mijn favorieten! Ik gebruik hem als handcrème en hij zit nu standaard in mijn tas. Mijn handen ruiken hierdoor super lekker en voelen super zacht aan.
75 ml, plaatselijke drogisterijen 1,79 euro

Necklace
Ik hou echt van deze ketting. Hij maakt mijn outfits helemaal compleet. Hij is gelukkig niet al te zwaar (ook al lijkt dat wel zo) en hij staat echt heel erg leuk zeker op een blouse.
H&M 7,95 euro

Dit waren een paar dingen die ik heb gekregen voor mijn Bhirtday. Ik heb ook nog heel veel cadeau bonnen gekregen en wat ik daar van heb gekocht zal ik jullie natuurlijk ook laten zien. Het was echt een super leuke dag en iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties.

Good Luck and Kisses x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten