donderdag 13 maart 2014

Sport It

Sport It

HejHej, 
Vandaag ga ik jullie iets vertellen over een fashion trend die nu al een grote hit is maar ook zeker in het voorjaar '14. Sport, steeds meer zie je sportieve invloeden in je dagelijkse looks.Jurkjes met sneakers, sportieve shirtjes met colbertjes en zo door. Zelf heb ik drie dingen die ook tot deze trend behoren. 

Crop top, 4 euro bij Primark 
T-shirt , 7 euro bij H&M (ik weet niet of hij nog verkrijgbaar is)
Baseball Jasje, Ik weet niet waar hij vandaan komt ik heb hem 2 jaar geleden namelijk gekregen maar hij past nog wel :).

Het T-shirt van de tweede foto heeft super mooie raglanmouwen. Het is een sportief en slank model en laat je schouders er smaller uitzien. Nu volgen 3 leuke sportieve kleding stukken die jij zelf ook kan kopen/bestellen.

Tricot top, 9,95 euro bij H&M

T-shirt met print en detail bies, 25,95 euro bij Zara

Sweater, 19,95 euro bij H&M

Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten