zondag 20 april 2014

Skirt

Skirt
HejHej sweet peoples,
HAPPY EASTER! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en voor morgen wens ik jullie alvast veel plezier. En ik ga jullie nu ook veel plezier wensen met deze nieuwe blog over.... Hoe je een skirt kan combineren.

Overal zie je het wel skirts skirts en nog eens skirts. Deze blog gaat over hoe je je outfit combineert met een skirt. Ik heb in deze blog veel zwart en wit gebruikt maar je kan natuurlijk ook met veel kleur werken. 

Dit is de skirt waar het vandaag allemaal om draait. Het is een zwarte skater skirt met een licht motief. Te koop voor 14,95 euro bij H&M. De legging die ik onder mijn skirt draag kost 9,95 euro bij de H&M. De schoenen herken je misschien nog wel. Voor meer informatie over de schoenen: http://realfashionlove.blogspot.nl/2014/03/ootd-290314.html


Blouse
Ik ben gek op een cute doorschijnende blouse.En zeker met een printje is helemaal ge-wel-dig. Deze blouse met ankertjes past super leuk op een skirt. Het is een beetje schooloutfit, netjes maar toch nog cute.
Anker blouse, 8 euro, Primark


Sweater
Ook al is het nu lente er zijn nog steeds van die dagen die zooo koud zijn. Maar wil je toch graag een skirt aan? Hier is de oplossing. Je kan op een skirt natuurlijk gewoon een lekker warm sweater dragen. Zeker een wollen trui staat super leuk en is ook nog eens super warm.
Crop sweater, 9,95 euro, H&M


Hipster
Een blouse met blokjes... Why not? Hartstikke leuk! Natuurlijk kan je ook gewoon een houthakkers blouse met blokjes dragen op een skirt. Knoopjes tot helemaal boven dicht en mouwen naar beneden en je lijkt meteen een beetje hipster. Ik heb deze blouse al een tijdje terug gekocht dus hij is waarschijnlijk niet meer in het assortiment verkrijgbaar.
Blouse, 10 euro, H&M


Flowers
Je herkent hem vast wel. Ja dit is echt één van mijn favoriete blousejes. 
Door de witte kraag geeft het de outfit een beetje een school look. Super cute natuurlijk en de bloemetjes zijn natuurlijk helemaal ge-wel-dig, althans dat vind ik natuurlijk hahaha.https://www.youtube.com/watch?v=MMt4U8In2TQ
Flower blouse, 8 euro, Primark


Top
De zomer staat voor de deur dus haal al die topjes maar weer uit de kast! Ik heb dit topje net nieuw en ik vind hem echt super cute. Zeker als het warm is kan ik hem leuk combineren met een skirt. Ook ben ik helemaal gek op de diep uitgesneden rug. 

Ik heb mijn haar in een knot gedaan met daarom een elastiek met allemaal roze roosjes, super cute en fleurig natuurlijk. Om deze outfit helemaal af te make heb ik roze oorbellen hangers in. Ik ben niet echt gewend aan lange oorbellen want ik draag altijd parel knopjes maar ik vond dat ik wel eens een keertje want anders kon doen.
Singlet, 7,95 euro, H&M
Flower elastic, 2 euro, Primark
earrings, 4,95 euro, SIX

Dit waren een paar suggesties maar het kan natuurlijk ook anders. Het gaat natuurlijk om dat jij het leuk vind!

Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten