zondag 15 juni 2014

Een dag uit mijn leven in foto's 14'06'14

Een dag uit mij leven in foto's 14'06'14

HejHej sweet peoples.
Vandaag heb ik een dag uit mijn leven gefotografeerd. Ik wilde dit eigenlijk filmen maar aangezien bij ons thuis de badkamer wordt verbouwd. Kon ik dus helaas door alle geluiden niet filmen. Maar ik heb wel veel foto's gemaakt! Het was niet echt een speciale dag maar ik vond het toch leuk om het met jullie te delen. Ik ben nu ook van plan om elke week op zondag "Mijn week in foto's" te gaan plaatsen. Ik zie dit vaak bij verschillende bloggers en het leek me leuk om dit ook te gaan doen. Zou je het leuk vinden als ik dit zal doen? Je kan reageren onder dit artikel bij "reacties". Of je kan me een mailtje sturen (realfashionlove@gmail.com) als je misschien nog tips hebt of een ander leuk idee hebt. Maar nu ga ik wel echt beginnen met de foto's.

Ontbijt
Ik begon mijn ochtend een beetje laat (half 10) maar ik had wel een heerlijk ontbijt. Ik had een heerlijk glas vol met "Hero Fruitontbijt Bosvruchten drink". Ik ben echt helemaal verslaafd aan dit soort drankjes. Ze zijn super gezond en ook nog eens super lekker. Daarnaast had ik ook nog een grote mok thee met één van mijn lievelings thee smaken "Green & White Jasmine/ Strawberry" van de Albert Heijn. Als laatste had ik een heerlijke straicciatella kwark van Danio. Kwark is super lekker en ook nog eens super gezond. Alleen vind ik de structuur niet zo geweldig in de mond aan voelen.


OOTD
Trui, Vero Moda, €8,-│Short, H&M, €9,95


Muziek
Vervolgens ben ik nog heel even achter mijn keyboard gekropen en heb even een paar stukjes gespeeld. Ik volg geen lessen en ik ben ook niet zo heel erg goed maar ik  leer spelen via youtube filmpjes te kijken. Dat is echt een aanrader om te doen!


Vaderdag cadeau
Aangezien het weer Vaderdag is en ik nog geen cadeau had gekocht was ik er met mijn moeder op uit getrokken om een cadeau te gaan kopen. Helaas verkochten ze niet het gene wat ik wilde kopen in het dorp (Zo noemen wij hier het winkelcentrum in ons dorp) dus zijn mijn moeder en ik door gereden naar een winkelcentrumpje 3 KM veder op waar ze gelukkig het wel hadden.


Tasimo
Misschien ken je de reclame wel? Het is een soort koffiezet apparaat maar je kan er ook thee en chocolade melk mee maken. Ik wilde dit dol graag een keertje uitproberen. Gelukkig was er dus toen ik de Albert Heijn in liep voor een lekker broodje te halen een kraampje waar je kon proeven. Je had allemaal verschillende smaken zoals gewone thee, late maciato, gewone koffie en Milka chocomel. Ik koos toen voor de Milka chocomel want ik was daar wel erg nieuwsgierig naar en mijn moeder ging voor de Gewone Thee. Ik vond mijn chocomel super lekker smaken alleen mijn moeder vond haar thee niet zo heel lekker. Hij had namelijk een erg sterke smaak en ik zelf was er ook geen fan van. Geef mij maar de Milka Chocomel hoor!



Lunch
Als lunch had ik een heerlijk chocolade croissantje van de Albert Heijn.


Huiswerk
Als je op school zit bestaat je leven groot en deels aan huiswerk maken en leren, leren, leren. Ik heb deze week veel so's en toetsen aan gezien het eind van het schooljaar inzicht komt wil ik voor het laatste beetje alles geven. Ik moest dus nog even hard leren en wat opgavens afmaken.


Ontspannen
Na al dat huiswerk vond ik dat het wel even tijd was voor wat ontspanning. Ik ben heerlijk op mijn bed gaan liggen met mijn laptop aan en wat tijdschriften er bij om inspiratie op te doen voor mijn volgende artikel. Als muziek had ik o.a. "Problem" van Ariana Grande en Iggy Azalea aan staan. Ik ben echt gek op dit liedje!


Delft
Mij  vader zit bij een bonsai vereniging, bonsai zijn allemaal kleine boompjes die dan worden mooi geknipt en op verschillende manieren worden gevormd. De bonsai vereniging van mijn vader bestond die dag 25 jaar dus er was reden voor een "Feestje". Er was een grote tentoonstelling en een Indonesisch buffet in de tuinen van de TU Delft. Mijn zusje en ik zijn toen samen heerlijk door de tuinen gaan struinen en hebben allemaal foto's gemaakt van de mooie bloemen en planten die er waren. Ook waren er vogels waar mijn zusje en ik veel lol mee hadden. Terwijl wij ze aan het fotograferen waren kwamen we er achter dat verschillende vogels aan het "Zoenen" waren. Het zag er erg lief en grappig uit.



Avondeten
Ik heb vervolgens ook gegeten in Delft aan gezien er op het "Feest" een Indonesisch buffet was. Dit smaakte overigens heel erg lekker en als na geregd kregen we "Es Teler". Dit is een fruitcocktail zonder drank met schaafijs. Het smaakte super lekker.

Afsluiting
Op de terug weg naar huis zijn we nog even langs de Mcdonalds gereden voor een lekker ijsje. Ik had een mcflurrie Kitkat die echt super lekker smaakte. Het was een goed idee om de dag zo ware afsluiten. Eén maal thuis aan gekomen hebben we met het hele gezin nog wat tv gekeken en zijn vervolgens ons bed ingekropen.


Good Luck & Kisses x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten