donderdag 12 juni 2014

Flower Skater Dress

Flower Skater Dress

HejHej sweet peoples.
Aangezien de zomer er aan komt en het  heerlijk weer is, was ik gister wezen jurkjes shoppen met mijn moeder. We zijn toen naar de H&M geweest, en wat bleek... Super veel korting! En niet alleen in de H&M maar overal zoals bij Vero Moda. Dus ik zal maar snel zijn want er hangen overal echt super leuke dingen en ze zijn nu ook niet meer zo duur. Zelf heb ik helemaal niets gevonden bij de afgeprijsde artikelen. Of het zat te wijt of te groot enz. (waarschijnlijk heel herkenbaar voor velen van jullie). Ik baalde heel erg maar toen kwam mijn moeder aanzetten met dit super schattige jurkje. Ik was opslag verliefd! Hij is zo schattig en lief en hij zit ook super lekker. Ik vind hem helemaal thuis horen in het zomer plaatje van 2014. 

Flower Skater Dress, H&M, €19,95 │ Fake Vens Whit, Primark, €3,- │ Large Lace Bow Hairdresser Clip, │ Claire's, €4,95 │ Bracelet, Uit een boutique in Turkije



Good Luck & Kisses x

2 opmerkingen: