zondag 8 juni 2014

Sunny Ootd

Sunny Ootd

HejHej,
Wat was het vrijdag (06'06'14) toch lekker warm s'middags. Samen met mijn vriendin ben ik die middag er op uitgetrokken om samen gezellig foto's te gaan maken. Het was super gezellig en ook erg grappig want allemaal mensen keken ons raar aan maar zeiden de hele tijd "Hallo". Ik had dit artikel eigenlijk al gister willen plaatsen maar helaas was daar geen tijd voor. Ik moest vroeg mijn bed uit om naar een handbaltoernooi te gaan en ik kwam pas laat thuis. Ik heb helaas niet gewonnen maar het was wel super gezellig met mijn team. Helaas was het heel warm die dag en de zon scheen heel erg vel. En toen we weer eenmaal bij onze eigen handbal vereniging arriveerde kwam ik er helaas achter dat mijn fietsband was lek gestoken dus kon ik lopend naar huis toe gaan. Maar nu lang genoeg geklets! LET'S START!








Croptop, H&M, €7,95 │ Denim oversized jack, WE, €29,95 │Denim Short, H&M, €9,95 │Fake flower print all stars, Primark, €8,- │Cotton bag, Primark, €2,50 │Sunglasses flower print, Primark, €3,- │Daisy earrings, River Island, €2,-

Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten