woensdag 4 juni 2014

Review Chanel N° 5 Eau de Toilette Flacon

Review Chanel N° 5 Eau de Toilette Flacon

HejHej sweet peoples.
Vandaag een review over niets minder dan... Chanel N° 5 Eau de Toilette Flacon. Zoals je misschien al weet ben ik een groot fan van Chanel. (http://realfashionlove.blogspot.nl/2014/02/coco-chanel.html ) En dus daarom vandaag een review over een super lekkere geurtje uit het Chanel N° 5 asortiment .


Wat de Chanel shops er over zeggen
Op de site van Chanel (www.chanel.com ) staat het volgende over Chanel N° 5 Eau de Toilette Flacon geschreven:

 "Een abstract bloemenboeket, op en top vrouwelijk. 
Het eerste parfum dat zoveel Aldehyden bevat, een geslaagde combinatie van wetenschappelijk onderzoek en bloemenextracten. 
Een tijdloze klassieker. Een elegant, verleidelijk en eigentijds parfum."


Dit geurtje kun je perfect samen met, Chanel N° 5 Eau de Parfum Flacon, Chanel N° 5 Parfum Flacon, Chanel N° 5 Eau Première Spray en Chanel N° 5 Eau de Toilette Tasverstuiver.
Aldus Chanel.

Zelf ben ik het helemaal eens met Chanel.


Wat ik er van vind
Ik zelf vind het een heerlijke geur. Het is wel even wennen en je moet er maar net van houden. Ik weet ook dat er mensen zijn die de geur te sterk vinden maar zelf stoort de wat sterkere geur mij niet zo. Ik vind het fijn dat het iets anders is dan alle andere parfums die bijna allemaal naar bloemen ruiken. Soms is iets anders proberen ook goed en zo ontdek je ook zelf wat jij fijn vind. Ik vind het flesje ook erg leuk. Hij is heel simpel maar toch klasiek. Wat ik zefl persoonlijk erg nadelig vind aan het flesje is dat het een draaidop heeft en het geen spray is. Ik ben heel erg onhandig dus ik ben als de doods dat ik het omstoot of te veel op doe. Maar het kan ook gewoon aan mij liggen, het is maar wat je zelf het fijnst vind. Eerst was ik bang dat het parfum zou afgeven op je huid omdat de kleur een beetje gelig is. Maar eigenlijk valt het mee. Je ziet het niet dus dat vind ik erg fijn. Ik hou echt super veel van dit parfum ook al draag ik het nauwelijks. Ik ben er namelijk super zuinig op omdat het niet super goedkoop is.

Waar te koop
Je kan het bij zowat elke drogisterij wel kopen. Bijvoorbeeld Douglas, daar kost dit heerlijke parfum €57,15 voor 50ML. 100 ML kost €81,90 en 200 ML kost €126,-.

Chanel's quote
"A women who doesn't wear perfume has no future."
Good Luck and Kisses x
P.s. Ik zou het super leuk vinden als je me volgt via Bloglovin (http://www.bloglovin.com/en/blog/12189691) en via WeHeartIt, SanneRFL. Je kan me ook nog volgen via Twitter als je dat zou willen, (https://twitter.com/SanneRFL). Voor meer manieren waar op je me kan volgen kan je het best op deze link klikken:  http://realfashionlove.blogspot.nl/p/blog-page.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten