dinsdag 5 augustus 2014

Blauwe Highlights

Blauwe Highlights

HejHej sweet peoples. Als je het al af vroeg, nee ik heb niet echt blauwe highilights. Ze zijn fake hoor hahaha. En daar gaat dit artikel vandaag dus over.


Ik vind het zelf altijd wel grappig om een kleurtje in mijn haar te hebben. Ik zou het alleen nooit permanent een knallende kleur in mijn haar doen. Daarom was ik blij dat ik dit potje vond. Het is een poeder die je in je haar kan doen en dan krijg je dus gekleurd haar. Het is van Essence en heet "Rock style hair dye power" en kost 2,45 euro. Hij komt uit de collectie "Rock Style". Er zijn vier verschillende kleuren te koop, 01 Pink Punk!, 02 Pretty Purple!, 03 Bright Blue! en 04 Marvelous Mint. Ik weet niet zeker of hij ook in Nederland verkrijgbaar is. Ik heb hem zelf in Duitsland gekocht.



Hoe het werkt? Zoals je op de foto hier onder kan zien neem je een plukje haar en neem je het bakje. Je legt je plukje haar erin en haalt er hem door heen. En tada je bent klaar. Zo kan je je haar een leuke gekleurde dipdye of highlights geven. Je kan het er makkelijk afwassen want het is gewoon poeder.



Zelf ben ik erg te spreken over dit product. Het nadeel is hij raakt wel snel op.


Good Luck and Kisses x

P.s. Volgende week zal er een nieuwe video verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten