vrijdag 1 augustus 2014

Haul Frankfurt am Main

Haul Frankfurt am Main

HejHej sweet peoples.
Ik ben afgelopen week naar Frankfurt (Am Main) geweest. En wow wat is dat een gave stad! Bijna allerlei soorten winkels zitten daar en er lopen ook zoveel soorten verschillende mensen rond. Ik vond het echt leuk om daar te zijn. Helaas was er geen Forever21 maar veder zaten er bijna al mijn favoriete winkels er. En om het helemaal mooi te maken was er ook nog Final sale overal! Dus ik heb alvast wat spulletjes voor het najaar en winter gekocht. Wat mij wel al opviel was dat in verschillende winkels de najaarscollectie er al lag. Ik was al een tijdje bezig met een artikel te schrijven over de wintercollectie en najaarscollectie van 2014. Deze kunnen jullie midden of eind augustus 2014 verwachten. Maar nu is het tijd voor de pronkstukken die ik heb gekocht in Frankfurt. Onderaan dit artikel zal ik wat winkels met adressen neer zetten die ik zelf erg leuk vond.

Kante trui, Bershka
Ik hou echt van Bershka. Dit lieve truitje is echt een grote aanwinst voor mijn kledingkast. Ik vind hem echt heel erg cute. Deze was ook in de Sale en koste eerst 19,99 euro maar met korting koste hij maar 7,99 euro.


Zwarte beanie, Primark
Ik zei het net al dat ik in love ben met beanies dus heb ik er nog één gekocht bij Primark. Deze is wel voor in de winter want hij is erg dik. Hij koste 2,50 euro.


Witte trui, H&M Devided
Hij is niet al te dik, dus hij is zeker geschikt voor het najaar. Hij koste 9,99 euro.


Blauwe beanie, SIX
Ik ben echt in love met beanies! Deze is super dun en ik vind de kleur echt ge-wel-dig. Hij koste 4,95 euro.


Rose sweater, Pimkie
Ik zag hem ergens tussen hangen en ik wist de maat niet eens maar ik dacht zo van "gewoon passen, want hii is wel erg cute!" . Hij zat wel erg overzised en zeker de mauwen maar dat maakt niet heel veel uit vond ik. Ik vind dat altijd juist fijn. En hij was ook nog eens in de Sale. Hij koste eerst 29,95 euro maar ik heb hem gescoord voor 5 euro!


Kante Kimono, Primark
Ik was al super lang op zoek naar een leuke Kimono. Vaak als is ik ze vond waren ze of te groot of te duur en ga zo maar door. Maar deze vond ik echt ge-wel-dig. Ik had hem al een keertje gezien in een filmpje van Diana (Disfordazzel) en wilde hem meteen zelf ook hebben. Hij koste 10 euro.


One Direction sokken, Primark
Ik ben nu denk ik al 3 jaar Directioner en nog hou ik zoveel van de jongens van One Direction! Dus deze sokken kon ik echt niet laten liggen. Ze verkochten de sokken met de hoofden van de jongens erop. Mijn favoriet is Harry Styles en gelukkig hing er nog één paar! Ze koste voor één paar 3 euro.


Donuts
Wie houd er nou niet van donuts? Toen ik deze ja soort van kraam/winkel zag smolt ik meteen. WOWOW ik had nog nooit zoveel en zoveel verschillende donuts gezien met allemaal verschillende toppingen, smaken en vormen. Mijn vader was volgens mij in een beetje maffe bui en nam een doos met daarin 12 Donuts en we kregen er nog 2 gratis. En ze smaken echt goddelijk die ik tot nu toe heb geproefd (de doos is nog half vol). Het is een zekere aanrader om bij Dunkin' Donuts een donut te halen.
Adres: Zeil 94, 60313 Frankfurt am Main, Duitsland

Hier zijn de adressen van winkels die ik zelf erg leuk vind:

  • H&M, Zeil 85-93
  • Zara, Zeil 72-82
  • Bershka, Eschenheimer Strasse 10
  • Mango, Zeil 72-82
  • Primark, Zeil 94
  • Vero Moda, Zeil 106
  • New Look, Zeil 112
  • Peek& Cloppenburg, Zeil 71-75
  • Pimkie, Zeil 88
  • Hollister, Zeil 106
  • Lush, Zeil 112
  • Mac, Kaiserstrasse 13
  • Six, Zeil 72
  • Urban outfiters, Rossmarkt 13
  • United colors of Benetton, Zeil 112-114
  • Null grad frozen yogurt, Staalburgstrasse 16

Good Luck and Kisses x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten