zaterdag 16 augustus 2014

Najaar/ Winter'14 Fashion Inspiratie

Najaar/ Winter'14 Fashion Inspiratie

HejHej sweet peoples. Hier is het artikel dat ik jullie had beloofd over de nieuwste najaars-/winter'14 trends. Ik zou het leuk vinden als je in de comments schrijft wat je ervan vond en welke kledingstijl jij het leukste vindt.

 We zitten midden in de zomer dus waarschijnlijk zit je nog niet al teveel te wachten op de winter. Maar over de catwalks lopen al weer de nieuwst trends van najaar en winter 2014.

De collectie van H&M voor dit najaar/winter'14 zijn al bekend. Voornamelijk presenteert H&M kleding en accessoire met donkere kleuren. Vooral de kleuren zwart, donkergroen en donker oranje komen veel voor in de nieuwe collectie. De sieradenlijn van afgelopen jaar (de statement kettingen) blijven gelukkig voorlopig nog in de accessoire lijn.
Bron: http://www.ilovefashionnews.nl/2014/05/15/report-de-autumnwinter-2014-collectie-van-hm/ 

Toen ik afgelopen week in de Primark in Frankfurt am Main was hing een deel van de nieuwe najaars- /winter'14 collectie. Wat mij opviel is dat de wolle Cardigens nog steeds een grote rage zijn. Waar ik zelf echt heel erg blij mee ben. Cardigens kan je namelijk met alles combineren, zelfs met een zomer topje. Wat ik ook zag is dat er veel klassieke kledingstukken hingen, denk hier bij aan kraagjes en pareltjes.

Zoals ik zal zei lopen de catwalks al weer vol met de najaars-/winter'14 collecties. Ik behandel steeds één trend die uit één collectie dat komt van een bekende mode ontwerper.

Back to the sweet sixthies, Gucci
Ik ben hier mee echt heel erg blij. Zelf vind ik dit namelijk een erg leuke stijl. Lekker ouderwetse. Je hebt twee soorten van Back to the sixthies, de gewaagde bedrukte patronen of het elegante. Zelf hou ik het meest van het elegante wat je ook in de foto kunt zien.

Suits, Christian Dior
Waarom zouden alleen mannen in een pak rond lopen? Vrouwen kunnen dat net zo goed!

Military Khaki, Calvin Klein Collectie
GEEF ACHT! Militaire prints en kleuren komen helemaal in dit najaar/winter'14. Zelf vind ik dit erg leuk, en jij?

Knits Wear, Stella McCartney
Wollen truien waren vorig jaar al een grote hit maar nu ook wollen broeken... Ik denk zelf dat ik toch liever bij de wollen truien, vesten, mutsen, handschoenen en sjaals blijf.

Argyle Sweater, Louis Vuitton
Deze trend is een beetje uit Scandinavië komen over waaien. Ik vind dit zelf echt heel erg leuk en het doet me ook denken aan Kerstmis.

Animal Print, Carvan
Dierenprintjes, Dierenprintjes en nog meer Dierenprintjes. Volgens de voorspellingen wordt dit een echte hit. Maar willen jullie mijn menig horen over wat ik hier persoonlijk eigenlijk van vind? Ik vind het echt verschrikkelijk. Sorry voor iedereen die het wel leuk vind maar persoonlijk hou ik echt niet van dierenprintjes. Maar zo heeft ieder zijn smaak.

Illusions, Matthew Willamson
Wordt je er al draaierig van? Als je de videoclip van Ariana Grande & Iggy Azalea (Problem) hebt gezien zie je dat er veel gebruik wordt gemaakt van deze stijl. Zelf vind ik het opzich wel grappig maar ik weet nog niet zo zeker of ik het ook echt ga dragen.

Sport Player, Tom Ford
We love sport. Je hoeft niet perse een sportieve type te zijn om deze trend te dragen. Iedereen kan het aan.

Shearling, Prada
Jassen met aan de binnenkant schapenwol. Lekker warm en ziet er ook super leuk uit. Ik zit zelf al te twijfelen of ik er zo een neem.

Fancy Furs,Versace
Grote warme jassen. Heerlijk voor als het vriest, alleen hopelijk verzuip je niet in deze jassen.

Ponchos, Roberto Cavalli
Deze dingen zijn zo enorm handig. Als je het koud heb trek je gewoon een lekker warme Poncho aan. Het voelt net als een wijd kleed om je heen en je hebt nog steeds genoeg ruimte om jezelf te bewegen.

Capes, Dolce & Gabbana
Capes... hmmm dat doet me meer denken aan Harry Potter. Maar eigenlijk vind ik het toch wel een grappig kleding stuk. Ik ben er niet zeker van of het voor mij bestemd is. Maar daar komen we wel achter.

Gold, Saint Laurent
Goud, Goud en Goud. We zagen het al veel in de grote statemenr kettingen en nu ook in de kleding. Je kan een gouden broek nemen of een klein beetje accentueren. Wat ik zelf vind? Uhm ja doe mij maar gewoon een ketting.

Bird, Marni
Toen ik dit zag was het eerste waar ik aan dacht "Cathing Fire" (het 2de deel in de Hungergames triologie). In deze film draagt Katnis Everdeen namelijk een soort vogel jurk die veranderd in een bruidsjurk. Zelf sta ik niet heeeel erg te springen op deze colectie. Maar er zijn vast anderen die dit helemaal geweldig vinden.

Black, Chanel
Zwart zal nooit verdwijnen dat is zeker. Zwart en najaar/winter zijn zo verbonden met elkaar.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. 
Good Luck and Kisses x

4 opmerkingen: