donderdag 21 augustus 2014

Review Absolute Nude Eyeshadow Palette 010 All nude, Catrice Costmetics

Review Absolute Nude Eyeshadow Palette 010 All nude, Catrice Costmetics

HejHej sweet peoples.
Vandaag heb ik een review voor jullie over een oogschaduw palet van Catrice Cosmetics.




Absolute Nude Eyeshadow Palette 010 All nude van Catrice Costmetics is denk ik vanaf nu officieel mijn favoriete palet. Wouw wat kan je met dit palet veel en vooral mooie ooglooks maken. Het palet bestaat uit zes verschillende tinten. Van links naar rechts, Subtiel Zand, Delicaat Beige de rest van de kleuren zijn verschillende tinten bruin. Het viel mij erg op dat het niet heel erg poederig is. Het zijn geen matte oogschaduws wat aan de ene kant wel gemogen had. Dit zijn de kleuren van het palet van links naar rechts op de huid:


Wat ik zelf erg graag maak met behulp van dit palet is smokey eyes. In het palet zitten hiervoor namelijk de juiste kleuren. Ik ben zelf erg tevreden over dit palet. Ik vind het er ook erg mooi uitzien en er zit ook nog een borsteltje bij.  

Ik verwachte eerst dat de kwaliteit erg slecht zou zijn maar daar in tegen. Ik vind dat het een goede kwaliteit is en dat als je hem in combinatie met oogschaduwbasis lang blijft zitten. Het palet is te koop bij o.a. Kruidvat en de Trekplijster voor 4,99 euro.

Good Luck & Kisses x

p.s. Aanstaande Zaterdag (23 augustus'14) zal er weer een nieuwe video verschijnen. Hier een korte preview:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten