zondag 16 november 2014

In Style Relaxen

HejHej sweet peoples.
Winter staat alweer voor de deur! En aangezien het nu herfst is en koud en bar buiten blijf ik liever de komende tijden binnen knus in mijn kamer. Huiswerk maken, Pretty Little Liars, muziek luiseren en een heerlijke kop koffie, hot choco of wat thee en ik ben te vrede. Ik doe dit allemaal wel het liefst in een lekkere comfortabele outfit. Zo kan ik me optimum relaxen. 

Zelf heb ik een voorliefde voor joggingbroeken, pyjamabroeken of pyjamaleggings. Zeker met grappige printjes vind ik ze helemaal geweldig. Ik heb zelf al een hele verzameling broeken en leggings waar ik graag mijn (sombere) (mid)dagen door in maak. Vele kledingwinkels verkopen echt onwijs leuke joggingbroek, pyjamabroeken en pyjamaleggings. Vooral Primark heeft echt super leuke en ik heb er daarom ook een aantal van Primark. Ook vind ik zelf de broeken van H&M erg leuk en erg schattig. Zo heb ik een joggingbroek met allemaal sneuwvlokjes en astecprint. Je zou natuurlijk ook nog kunnen kijken bij ondergoedwinkels zoals Hunkemöller, deze winkel verkoopt ook erg leuke pyjama's en joggingbroeken. Natuurlijk zijn dit niet alle winkels, zo verkoopt Forever21 op de pyjama afdeling ook super leuke broeken!

Vaak draag ik op mijn joggingbroeken, pyjamabroeken of pyjamaleggings graag een vest, een topje met een cardigan, een tshirt of een extreemly oversized sweater. Ik vind dat zelf super comfortabel zitten en ik kan er dan heerlijk in bewegen. Ik houd vooral van mijn simpele vest die ik van de Primark heb, dit vest is ook te koop op H&M (http://www.hm.com/nl/product/13767?article=13767-R#article=13767-L) te vinden op de basic afdeling van denk ik bijna iedere kleding winkel wel!


Om te zorgen dat mijn voeten geen kou lijden draag ik het liefste warme slofsokken of gewone sloffen. In dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=MMt4U8In2TQ&list=UUEGM3lLTbMx8NC8rlEdUzPA
komt een paar sloffen voor die ik nog steeds draag en waar ik echt helemaal verliefd op ben. Slofsokken zijn ook bij bijna iedere kledingwinkel en schoenenwinkel verkrijgbaar bij de sokkenafdeling. Zelf vind ik het erg fijn als ze lekker warm van binnen zijn en een zachte voering hebben.

Natuurlijk bestaan er ook nog onesies. Zelf ben ik daar nu niet meer zo'n groot fan van. Sorry! Als jij dat nog wel bent? Ik heb toen ik net begon met blogger er een artikel over geschreven: http://realfashionlove.blogspot.nl/2013/12/onesies.html


Ik draag het liefste geen make-up en heb mijn haar het liefste in een knotje, een vlecht of in een staart. Het liefste als ik dan thuis kom vanuit school doe ik gelijk mijn comfortabele outift aan en maak ik een lekker kopje drinken voor mezelf. 

Wat draag jij het liefste als je comfortabele outfit?

Good Luck and Kisses x

Photos are from, Tumblr, Picsart and WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten