maandag 19 januari 2015

Happy new hair

HejHej sweet peoples,

Allereerst sorry dat ik even niet actief ben geweest! Maar daar gaat weer verandering in komen. I'M BACK GUYS! En we beginnen dan nu ook meteen met een leuk berichtje, ik heb mijn haar geverfd.


Misschien heeft menig van jullie het al gezien op o.a. Instagram of in real life. Mijn haar is niet langer meer blond maar bruin. Nou ja het is een beetje tegen het rood aan, aldus mijn vader en vrienden. Soms maken ze er wel eens grapjes over maar ik weet dat ze het wel leuk vinden. Zelf ben ik er in ieder geval echt enorm blij mee.


Ik wilde al heel erg lang mijn haar verven, maar permanent hó maar dat durf ik niet. Straks pakt de kleur niet goed uit of staat het me niet? Daarom vertelde mijn moeder dat ik ook voor een kleurspoeling zou kunnen gaan, en dat heb ik ook uiteindelijk gedaan. Eerst wilde ik het zelf thuis doen maar bijna nergens zijn kleurspoelingen te koop. En ik heb zeker 3 à 4 pakjes verf nodig omdat ik heel erg lang haar heb en ja dat gaat wel even aantikken qua kosten. Dus zijn we naar Brainwash gegaan omdat ze daar niet extra rekenen voor lang haar en het is wel wat professioneler dan als ik het zelf thuis zo doen.


De kapster vertelde mij dat het ongeveer tot 6 weken bleef zitten. Ondertussen zijn we bijna 3 weken veder en het zit er nog super goed in. Een kleine gloed van blond komt er al door heen maar dat valt nog best mee. Misschien over een tijdje neem ik deze kleur wel permanent maar daar ben ik nog niet zeker van. Aan de ene kant mis ik ook weer mijn blonde lokken omdat ik nu niet meer mijn smoes kan gebruiken als ik een niet zo slimme opmerking maak "Jaa maar ik ben blond hé". Een vriend van me noemt mijn bruine haar ook wel "Gekochte intelligentie".



Nu wil ik als laatst nog even een ander onderwerp aansnijden. Misschien heb je het wel gelezen dat ik de laatste tijd niet zulke vriendelijke comments heb gekregen. Ik vind dit erg jammer dat mensen de moeite nemen om iemand te kwetsten, ik vraag me wel eens af "hebben die mensen dan niets beter te doen?". Ik vond het erg jammer dat ik zulke reacties kreeg maar een goede vriendin van me vond toch dat ik dit wel met jullie moest bespreken en dat doe ik nu ook. Ik ben erg dankbaar voor iedereen die er voor me is en was en ik ben erg blij met jullie als lieve lezers. Ik ga echt niet stoppen met bloggen want het is echt mijn passie. Dus lieve lezers jullie kunnen binnenkort weer genoeg nieuwe artikelen te lezen krijgen, alvast veel plezier!

Good luck and kisses x

BTW zo zag mijn haar er eerst uit:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten