donderdag 26 februari 2015

Review MUA paletten

HejHej sweet peoples,
 Ik ben echt een grote liefhebber van het make-up merk MUA. Helaas is dit merk niet overal verkrijgbaar, Maar laatst voor kerstmis kreeg ik dan toch een MUA palet van mijn zusje. Wauw wat was ik daar blij mee zeg. En onlangs liep ik de Kruidvat in Hoofddorp in en zag ik gelukkig een schap MUA staan dus kon het niet laten om nog een palet te kopen. Ik ben echt verliefd op deze paletten en de kleuren zijn ook zo mooi.



Stary Night Palette
Dit Palet kreeg ik van mijn zusje cadeau. En wow I'm in love. Het palet bevat 12 verschillende shade en heeft als kleuren thema een beetje blauw, grijs, paars& roze. De make-up blijft super goed zitten en ook na een avondje feesten zit het nog steeds goed. 

De kleuren van links naar rechts. Pyxis, Apus, Aquila, Equuleus, Cetes, Orion, Lupus, Monoceros, Sagitta, Hydra, Velva en Pavo

Undressed
Dit palet kocht ik onlangs en tja ik denk dat dit toch wel mijn favoriete palet is. Wat een mooie kleuren. De kleuren zijn in een wat bruine, roze tint en tot slot zijn er dan nog twee blauw/grijs kleuren. Net als bij het andere palet blijven de kleuren heel goed zitten. Ook is dit palet heel handig als je smokey eyes wilt maken want de kleuren zijn er perfect voor.

De kleuren van links naar rechts, Puff, Rose Ash, Flown, Gild, Hazel, Lion, Bronze Ore, Burnished Brown, Tawny, Henna, Fuel, Cool Grey.

Je kan via de webshop van MUA ook bestellen. Deze paletten kosten 4 pond wat ongeveer iets meer dan 5 euro is. Super goedkoop natuurlijk! 

Wil je mijn anderen review lezen over MUA? Klik dan hier

Good Luck and Kisses x


1 opmerking: