maandag 2 maart 2015

Shoutout to Olivia + Give Away

HejHej sweet peoples, Jullie zullen waarschijnlijk nu vast zitten met de vraag: "Wie is Olivia?". 

Olivia Davies a.k.a. Idcx x0livia is youtuber en heeft dit moment 836 abonnees op haar Youtube Channel. Say whaaat! En ze is nog maar een half jaar bezig. En ze is ook nog eens mijn beste vriendin. Olivia woont in Engeland en is ook Engels. Is 14 jaar oud en super lief. 


Ze maakt op haar Youtube Channel allerlei soorten filmpjes. Van vlogs tot hoe ze video games speelt. Zelf moet ik altijd erg hard lachen om haar filmpjes en vind ze altijd erg leuk. Ik denk zelf dat ze nog heel erg ver gaat komen! Ik ben ook daarom super trots op haar en op onze vriendschap. 


Hoe Olivia en ik elkaar hebben ontmoet? Ik denk dat het in augustus 2014 is geweest. Ik kreeg ineens een reactie op mijn foto op Instagram van haar met de vraag welke filter ik gebruikte. Ik nam vervolgens een kijkje op haar Instagram en reageerden weer op één van haar foto's. Zo ging dat even door en wat hebben we toen gelachen. Uiteindelijk zijn we over gestapt op snapchat en na ik denk 3 dagen hebben we geskyped. Later zijn we ook overgegaan op whats app. En nu de dag nog praten we elke dag met elkaar.


Niet alleen op Youtube en Instagram is Olivia actief ook schrijft ze nog op Wattpad een boek en heeft een eigen blog. Ik zou je zeker aanraden om eens een kijkje te nemen op Olivia haar Youtube Channel en natuurlijk abonneren en duimpjes omhoog!


Tot slot. Jullie zien nu boven aan staan "+ Give Away". Jaja ik ga mijn eerste give away doen. Maar... dat ga ik niet nu doen. Als Olivia de 1000 abonnees heeft gehaald op haar kanaal dan zal ik een give away doen!


Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten