zondag 8 maart 2015

DIY lege Starbucks flesjes

HejHej sweetpeoples. We kennen het allemaal denk ik wel. Gek op Starbucks maar soms balen dat hij niet in de buurt zit of dat je niet genoeg geld hebt. Op naar de supermarkt dan maar voor een flesje (1,89 euro) iced coffee. Maar ja, hij gaat ook op en dan zit je daar met een leeg flesje. Weggooien? Wel nee joh! Je kan er super leuke dingen mee doen. Laatst heb ik dit ook voor een vriendin haar verjaardag gedaan en het ziet er super leuk uit. 


Je kan zelf bepalen wat je er in doet. Voor deze DIY heb ik gekozen voor decorgrind (Tuincentrum niet meer dan 3 euro voor een grote bus), veertjes (Tuincentrum of feestwinkel, niet meer dan 3 euro) en kralen (naaiwinkeltje of bij Xenos, niet meer dan 4 euro. Maar je kan ook een oude ketting/armband kapot knippen). Ik heb mijn kleuren een beetje in de trans roze gehouden. 

Wat heb je nog meer nodig? 

  • Een paar of misschien als je één wilt, lege Starbucks flesjes. 
  • Lintjes, strikjes
  • Wat je in de flesjes wilt doen
  • Plakband

Na dat je die overheerlijke Starbucks op hebt spoel je hem eerst goed om met heet water (een aantal keer). Vervolgens maak je hem nog een keer goed schoon met indien wat soap. Zet hem daarna op zijn kop te drogen, dit kan even duren.

Vul vervolgens je flesjes met jou gekozen versiering. 


Draai de dop erop en je kan er nog een leuk lintje om knopen. Ik heb deze aan de achterkant vast gemaakt met wat plakband zo dat hij goed blijft zitten. Ik heb deze lintjes van de IKEA en kosten per 3,  1 euro.

En tada je bent klaar. Je kan hem ergens leuk in je kamer/huis zetten of als cadeau doen.



Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten