donderdag 12 maart 2015

What I would love to have

HejHej sweet peoples. Zo mijn verjaardag komt er weer bijna aan, nog 11 dagen (23 maart) oehh ik kijk er nu al naar uit! Ik heb al mijn cadeau van mijn ouders gekregen maar daar zal nog een artikel over volgen. Maar ik vond het intussen wel eens tijd worden om een soort van verlanglijstje op te stellen. Dit lijstje is niet alleen voor mijn verjaardag maar dit zijn ook vooral dingen waar ik nu voor aan het sparen ben. Want ja het leven is niet altijd gratis.




Vliegtickets
Ik weet het nu al zeker, na mijn VWO ga ik reizen. Ik wil dolgraag naar het buitenland. Ik zou graag meer van de wereld willen zien. En ook zou ik graag bij mijn familie op bezoek willen gaan. Ik heb ook nog nooit gevlogen maar ben wel echt gek op reizen. Hopelijk kan ik binnen een paar jaar mijn eerste vlucht maken.

fujifilm instax mini 8
Wat een schatjes zijn dit dan. Soms denk je wel eens dat we er nu juist op voor uit gaan met alle nieuwe dingen maar dit leuke dingetje neemt ons weer mee terug naar een aantal jaren geleden. Ik vind deze camera's zo lief en ik vind het ook erg leuk hoe de foto's er uit komen. Super leuk natuurlijk dat je meteen je foto hebt en dat je die dan meteen ergens kunt ophangen bijvoorbeeld.
Camera
Nu we toch in de mood van camera's zijn. Ik zou erg graag een mooie professionele camera willen van bijvoorbeeld Nikon of Canon. Ik heb zelf nu een Canon en ik vind het een erg prettig ding. Maar in de toekomst zou ik graag toch een nog betere met nog meer kwaliteit en mogelijkheden willen hebben. Helaas zijn deze dingen ontzettend duur maar wel de moeite waard om voor te sparen.


Flaphoed
Ook zo'n leuke trend van vroeger dat nu weer terug komt. De flaphoed! Wat vind ik dat een geinig maar onwijs leuk ding. Onlangs heb ik er ééntje gepast bij H&M en wow ik was meteen verliefd.

Dungarees
Misschien heb je dit zelf vroeger toen je klein was wel gedragen, de tuinbroek. Ik in ieder geval wel. Een lief klein tuinbroekje, twee blonde staartjes en daar ging ik hoor op mijn kleine mini fietsje. Wat vind ik tuinbroeken toch leuk. Echter moet ik wel bekennen dat ik het ook een tijdje echt niet "cool"  vond. Maar nu vind ik ze helemaal het einde! Ik weet alleen nog niet of ik liever eentje heb met lange broekspijpen of toch met korte. Welke vind jij het leukst?



White Low All Stars
Vorig jaar waren deze schoenen al een hit maar ze blijven er dit jaar weer bij hoor. En wat vind ik deze schoenen lief zeg. Ik heb veel gehoord dat ze geweldig lopen. En ik vind ze er ook erg leuk uitzien. En ze passen bijna onder elke outfit!


Backpack
Ook al heeft bijna ieder meisje bij mij op school een schouder tas of een cowboyback. Ik blijf nu al bijna 3 jaar trouw aan mijn Eastpak rugzak. Helaas ben ik het printje een beetje zat geworden en is de schouderband ook wat uitgelupt (heel goed Nederlands dit zeg wauw applausje voor mij hahha). Het wordt dus tijd voor een nieuwe tas. Onlangs zag ik deze te gekke en o zo lieve tas op WeHeartIt en wat was ik verliefd. Het is een grijze tas met kant van Herschel. Helaas kan ik hem nu niet meer vinden in de webshop. Weet iemand misschien waar ze hem zouden kunnen verkopen? Maar anders zou ik ook graag een gewone grijze rugzak van Eastpck nemen aangezien ik Eastpak gewoon een erg fijn merk vind.


Mug (to go)
Tja ik hou van thee, koffie, chocomelk en zo maar door. En dat drink ik het aller liefst in een super leuke mok. Ik ben namelijk gek op Blond Amsterdam spullen en ik vind de mokken echt geweldig. Maar soms moet ik er toch op uit en dan is het niet handig om een open mok mee te nemen. En hoe kan je dat het best doen? Met een lieve coffee mug to go!

Shirts with quotes
Ik ben gek op quotes en vooral hele diepzinnige maar ook de meest onlogische dat ze gewoon grappig zijn. Helaas kan ik nooit zulke shirts vinden. Dus ik zit er eigenlijk over na te denken om toch maar zelf dit soort shirts te gaan maken.

Welk artikel vind jij het leukste van de bovengenoemde artikelen? 
Good Luck and Kisses x

P.s.
Update give away, De teller van aantal  abonnees op het youtube kanaal van Olivia staat nu op 911.  Nog 89 abonnees te gaan voor mijn give away!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten