zondag 6 juli 2014

Middagje aan zee

Middagje aan zee

HejHej sweet peoples.
Ik ben op 4 juli 2014 (HAPPY 4TH JULI) naar het strand geweest samen met mijn moeder. Hier volgen de foto's van mijn outfit die dag.


Basic top zwart, H&M, €4,95│ Short wit, H&M, €9,95│Shirt streepjes, Vero Moda, €8,-│Bikini top met watermeloentjes, Primark, €5,- │Zonnebril, Primark, € 3,-│Bloemen krans, een klein boetiekje in Leiden, €2,99    

Op de terug weg naar huis reden er helaas geen treinen meer vanaf en naar Leiden. Ik moest dus helaas een heel uur staand in een over verhitte bus staan die vol zat met mensen! Gelukkig ben ik daarvoor nog wel even naar Starbucks geweest om Mocha Cookie Crumble Frappuccino te halen. En die is echt GOD-DE-LIJK!


Good Luck and Kisses x
  

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten